Chci nabídnout zákazníkům něco navíc

25|07|2015

„V poslední době dost narůstá počet našich zákazníků. Potřebovali bychom se v jejich struktuře vyznat, abychom jim dokázali nabídnout něco navíc. Nechci ale na každou nový nástroj kupovat nový systém, zvlášť když nás čeká pořízení programu na správu e-tržeb. Co s tím?"

Nejspíš máte na mysli věrnostní program, což je klasický nástroj na podporu prodeje, díky němuž můžete odměňovat stávající zákazníky a motivovat je, aby i nadále využívali vaše služby. Věrnostní program vám zároveň umožňuje získávat důvěru nových zákazníků a proměnit je ve „štamgasty“. Tento marketingový nástroj funguje tak, že zákazníci užíváním služby či nákupem produktů získávají body, které pak mohou proměnit za dárky nebo slevy. Zároveň si tím budujete databázi zákaznických kontaktů, z níž pak můžete dále těžit. 

Obvykle tedy mívají zákazníci své personalizované karty, na něž se automaticky při každé návštěvě načítají body či slevy. Body jsou různě nastaveny pro různé produkty nebo jsou odstupňovány podle objemu nákupu, třeba jeden bod za utracenou stokorunu. Nastavení může být různé a záleží na vás. 

Váš argument, že je zbytečné hledat pro každý nástroj samostatnou službu, samozřejmě beze zbytku platí. Na druhou stranu je potřeba jedním dechem dodat, že to v současnosti ani není nutné. Existují komplexní systémy, které pohlídají nejen věrnostní program, ale postarají se i o další činnosti – třeba i o vámi zmiňované e-tržby, dále o skladové hospodářství a spoustu dalšího. Jsou to zkrátka výkonné a inteligentní evidenční a pokladní systémy, které pracují jako zařízení all-in-one. Vše, co potřebujete pro podnikání, v nich najdete. Nejsou přitom natolik robustní, abyste je nezvládli obsluhovat. 

A proč to umějí? V rámci zákaznického, věrnostního programu potřebujete sledovat a vyhodnocovat potřeby svých zákazníků. Když je takový program implementovaný do pokladního systému, umožňuje vám to mnohem lépe plánovat a organizovat marketingové aktivity. Když je správa slev a zákaznického programu nedílnou součástí chytré pokladny, je pak jejich použití a přizpůsobení vašim potřebám velmi jednoduché. Vše obsluhujete z jednoho místa a stačí se naučit jednu službu – ne absolvovat školení na několik různých programů. Tím šetříte čas, nervy a peníze.

Nenašli jste odpověď na váš problém?

Tvořte s námi obsah tohoto portálu. Napište nám, jaké informace vám chybí. Naši odborníci se budou věnovat všem vašim dotazům.

 
Váš dotaz:
Váš e-mail*:

* položku je nutno vyplnit