Máme tržbu evidovat na dvou účtenkách?

05|01|2017

Provozujeme prodej stavebnin a zároveň zajišťujeme rozvoz stavebního materiálu. Od 1. 3. 2017 budeme při odvozu materiálu evidovat jen materiál a v pozdějším termínu budeme evidovat dopravu a nakládání materiálu – tzn. na dvou účtenkách. Je to tak správně?

Ano, v podstatě je to správně.

Je čistě na vašem rozhodnutí, zda budete jednotlivé tržby oddělovat, nebo zda začnete vše evidovat současně od 1. 3. 2017.

Není však nutné položky rozdělovat na dvě účtenky. Pokud si pořídíte kvalitní pokladní systém, je možné u konkrétních položek nastavit tzv. tlačítko nefiskalizovat. Na jedné účtence pak budou vytištěny obě položky – nákup i doprava – s tím, že až do doby, než bude povinná evidence tržeb pro rozvoz, se na FÚ odešle pouze tržba za nákup.

Doporučuji pravidelně sledovat náš portál www.jaknaetrzby.cz, kde naleznete nejaktuálnější informace k této problematice. 

Vaše dotazy také rádi zodpovíme na bezplatné infolince 800 605 605.

Nenašli jste odpověď na váš problém?

Tvořte s námi obsah tohoto portálu. Napište nám, jaké informace vám chybí. Naši odborníci se budou věnovat všem vašim dotazům.

 
Váš dotaz:
Váš e-mail*:

* položku je nutno vyplnit