Zpětné storno chybných položek

16|08|2017

Je mi 70 let a několikrát jsem se přehmátla a na stánku s ovocem odeslala položky 900 000 a 65 000. Přišla jsem na to až po měsíci a vystornovala to. Prosím, je to v pořádku?

Ano, tento postup je správný a je v pořádku. Storno účtenky je samozřejmě možné.

Vrací-li se evidovaná tržba nebo provádí-li se opravy tržby, která již byla odeslána do systému správce daně, postupuje se obdobně jako v případě evidování tržby – s tím rozdílem, že tato zadaná částka bude záporná (tj. mínusová položka).

Provedené storno není z technického hlediska vázáno na původně zaslanou datovou zprávu (resp. vydanou účtenku).

Nenašli jste odpověď na váš problém?

Tvořte s námi obsah tohoto portálu. Napište nám, jaké informace vám chybí. Naši odborníci se budou věnovat všem vašim dotazům.

 
Váš dotaz:
Váš e-mail*:

* položku je nutno vyplnit