Být dobře a včas připraven na EET se rozhodně vyplatí!

Být dobře a včas připraven na EET se rozhodně vyplatí!

09|02|2017

Nenechat nic na poslední chvíli ani na náhodu, dobře a s časovým předstihem se připravit. To je věc, která se vyplácí. Rudolf Korčák to v našem dalším podnikatelském příběhu jednoznačně potvrzuje. Prosincový start první vlny elektronické evidence tržeb (EET) jeho provozovny ani zaměstnance nezaskočil.

Už na jaře 2015 se Rudolf Korčák rozhodl zakoupit do jednotlivých středisek pokladní systém, který měl být relativně jednoduchý, cenově dostupný a dobře využitelný také v podmínkách letního areálu. Zároveň již měl splňovat podmínky EET.

V březnu 2015 ještě nebyla zdaleka taková nabídka pokladních systémů, jako tomu je v dnešní době. Proto jsme vsadili na reklamu konkrétní firmy, která byla uvedena v časopise Samoška. Oslovili jsme tuto firmu přímo a na naše čtyři prodejní místa jsme zakoupili systém Dotykačka,“ ohlédl se o necelé dva roky zpátky Rudolf Korčák, který provozuje penzion a restauraci Ricco a v letním období také koupaliště a několik stánků.

Do zakoupení čtyř tiskáren, softwaru, tabletů a doplňků (stojánky, držáky na stěnu, Wi-Fi rozvody) investovala jeho firma částku 50 000 korun, takže průměrná cena na jedno prodejní místo se dostala na 12 500 korun. „Systém beze zbytku splnil naše požadavky. Zároveň jsme absolvovali jednoduché školení. Potom už bylo na zaměstnancích koupaliště, jak se naučí se systémem pracovat,“ poznamenal Rudolf Korčák.

Zavedení EET jsme u nás ve firmě nenechali až na poslední chvíli a tím, že jsme začali s předstihem, byli jsme 1. prosince připraveni na ostrý provoz,“ uvedl podnikatel. Pro podnikání během zimního období užívá dvě pokladny v penzionu a restauraci, během letního období funguje šest pokladen na koupališti a ve stáncích.

Dotykačka byl jeden z prvních systémů, ne-li úplně první, a používali jsme ho už loni v létě. Jsme s ním v zásadě spokojeni. Pozitivně na něm hodnotím jednoduchost, množství různých variant podle potřeb té které činnosti, od prodeje ve stánku až po náročné skladové hospodářství,“ pochválil pokladní systém, který jeho firma používá.

Nabídka služeb pokladního systému se podle Rudolfa Korčáka navíc stále upravuje a vylepšuje. „To, co oceňuji, je v podstatě nonstop servis. Prakticky neustále je nějaký člověk na telefonu a lze s ním konzultovat jakýkoliv problém. A především velice rychle dojde k jeho odstranění. Oceňuji profesionalitu lidí z Dotykačky,“ doplnil Rudolf Korčák

Nenašli jste odpověď na váš problém?

Tvořte s námi obsah tohoto portálu. Napište nám, jaké informace vám chybí. Naši odborníci se budou věnovat všem vašim dotazům.

 
Váš dotaz:
Váš e-mail*:

* položku je nutno vyplnit