4 nástroje pro efektivní řízení podniku v jednom

4 nástroje pro efektivní řízení podniku v jednom

15|12|2020

Ať už s podnikáním teprve začínáte, zvažujete rozšíření stávající činnosti nebo vás zajímá, jak podnikat efektivněji, přinášíme 3 praktické nástroje, které vám ušetří čas, práci i peníze. Pokud je navíc propojíte se spolehlivým pokladním systémem, budete mít vše přehledně na jednom místě a bez příplatků za externí systémy - tedy 4 v 1.

Objednávkový systém

  • Online objednávkový systém dokáže podstatně navýšit tržby, protože převážně pro mladší cílovou skupinu je stále běžnější, objednávat si jídlo a zboží online přímo domů nebo do práce.
  • Rozvozem jídla a zboží tak mnohonásobně zvýšíte počet vašich zákazníků.
  • Objednávkový systém vyzvednisi.cz zviditelní vaši provozovnu a přivede zdarma nové zákazníky z vašeho okolí. Je vhodný pro malé i větší živnostníky nebo také pro ty, kteří nemají vlastní webové stránky. 
  • Synchronizací s pokladnou získáte dokonalý přehled nad stavem objednávek.

Rezervační systém

  • Ušetří mnoho času a zpřehlední rezervace, celý proces je mnohem rychlejší než při listování v rezervační knize. Vše, co potřebujete vědět, najdete na jednom místě a uloženou rezervaci můžete dodatečně snadno změnit, přesunout nebo zrušit bez jakéhokoliv škrtání a přepisování. 
  • Rezervační systém je univerzální, takže ho můžete využít pro rezervace stolů, pokojů i služeb, například v kadeřnictví, půjčovnách, sportovních zařízeních a podobně.
  • Systém vám v daný den sám připomene vytvořenou rezervaci, stejně jako upozorní na to, že daná rezervace již skončila a uvolní místo pro další zákazníky.
  • Automatické zálohování vám zaručí, že nepřijdete o svá data jako v případě ztráty papírové rezervační knihy.

Docházkový systém

  • Eviduje příchod do práce, zahájení/ukončení směny či přestávky a odchod s tím, že začátek pracovní doby je možné spojit se standardním přihlášením uživatele do pokladny.
  • Pokud docházkový systém propojíte s pokladnou, získáte profesionální nástroj pro kontrolu zaměstnanců bez dalších výdajů a bez nutnosti přepínání mezi dvěma různými systémy.
  • Budete mít evidenci jednotlivých zaměstnanců a jejich docházky přehledně na jednom místě a získáte kompletní report, který může sloužit např. jako podklad pro mzdovou účetní.

Každému uživateli lze individuálně nastavit práva a přístupy pro jednotlivé funkce pokladny nebo Vzdálené správy, takže do celkového reportu se může podívat např. pouze provozní nebo účetní.

Pokud hledáte spolehlivý pokladní systém, který je cenově dostupný, vyzkoušejte např. Dotykačku, která má v rámci skupiny Solitea více jak 25 000 aktivních uživatelů.

Nenašli jste odpověď na váš problém?

Tvořte s námi obsah tohoto portálu. Napište nám, jaké informace vám chybí. Naši odborníci se budou věnovat všem vašim dotazům.

 
Váš dotaz:
Váš e-mail*:
Pro účely zodpovězení Vašeho dotazu zpracováváme osobní údaje

* položku je nutno vyplnit