Ať už s podnikáním teprve začínáte, zvažujete rozšíření stávající činnosti nebo vás zajímá, jak podnikat efektivněji, přinášíme 3 praktické nástroje, které vám ušetří čas, práci i peníze. Pokud je navíc propojíte se spolehlivýmpokladním systémem, budete mít vše přehledně na jednom místě a bez příplatků za externí systémy - tedy 4 v 1.
Objednávkový systém
Online objednávkový systém dokáže podstatně navýšit tržby, protože převážně pro mladší cílovou skupinu je stále běžnější, objednávat si jídlo a zboží online přímo domů nebo do práce.
Rozvozem jídla a zboží tak mnohonásobně zvýšíte počet vašich zákazníků.
Objednávkový systém vyzvednisi.cz zviditelní vaši provozovnu a přivede zdarma nové zákazníky z vašeho okolí. Je vhodný pro malé i větší živnostníky nebo také pro ty, kteří nemají vlastní webové stránky.
Synchronizací s pokladnou získáte dokonalý přehled nad stavem objednávek.
Rezervační systém
Ušetří mnoho času a zpřehlední rezervace, celý proces je mnohem rychlejší než při listování v rezervační knize. Vše, co potřebujete vědět, najdete na jednom místě a uloženou rezervaci můžete dodatečně snadno změnit, přesunout nebo zrušit bez jakéhokoliv škrtání a přepisování.
Rezervační systémje univerzální, takže ho můžete využít pro rezervace stolů, pokojů i služeb, například v kadeřnictví, půjčovnách, sportovních zařízeních a podobně.
Systém vám v daný den sám připomene vytvořenou rezervaci, stejně jako upozorní na to, že daná rezervace již skončila a uvolní místo pro další zákazníky.
Automatické zálohování vám zaručí, že nepřijdete o svá data jako v případě ztráty papírové rezervační knihy.
Docházkový systém
Eviduje příchod do práce, zahájení/ukončení směny či přestávky a odchod s tím, že začátek pracovní doby je možné spojit se standardním přihlášením uživatele do pokladny.
Pokuddocházkový systémpropojíte s pokladnou, získáte profesionální nástroj pro kontrolu zaměstnanců bez dalších výdajů a bez nutnosti přepínání mezi dvěma různými systémy.
Budete mít evidenci jednotlivých zaměstnanců a jejich docházky přehledně na jednom místě a získáte kompletní report, který může sloužit např. jako podklad pro mzdovou účetní.
Každému uživateli lze individuálně nastavitpráva a přístupy pro jednotlivé funkce pokladny neboVzdálené správy, takže do celkového reportu se může podívat např. pouze provozní nebo účetní.
Pokud hledáte spolehlivý pokladní systém, který je cenově dostupný, vyzkoušejte např. Dotykačku, která má v rámci skupiny Solitea více jak 25 000 aktivních uživatelů.
Na tomto webu používáme cookies, na jejichž základě můžeme analyzovat návštěvnost a personalizovat reklamy. Případné omezení cookies je možné prostřednictvím nastavení Vašeho prohlížeče. Více informací zde.