Spolu to zvládneme

Spolu to zvládneme

27|04|2020

V souvislosti s nouzovým stavem, který vyhlásila Vláda České republiky došlo také na dočasné pozastavení povinnosti evidovat tržby bez ohledu na to, do které fáze evidence tržeb vaše podnikání spadá, a to do ukončení nouzového stavu plus 3 měsíce poté. Jedná se o vstřícný krok ze strany Ministerstva Financí a Finanční správy ČR, která se tímto snaží ulevit všem živnostníkům v aktuální nelehké situaci.

Na trhu se vyskytuje řada dodavatelů pokladních řešení, kteří na tuto situaci nyní musí pružně zareagovat. Někteří dokonce umožňují funkci EET pouze jednoduše vypnout v nastavení a vy tak můžete pokladnu používat dál. Pokladní systém totiž zdaleka nemusí řešit pouze samotné EET. Měl by fungovat především jako partner, usnadnit každodenní administrativu a zefektivnit vaše podnikání.

Mohlo by se říct, že karanténa a plošné uzavření všech gastro provozů a většiny maloobchodů podnikání zrovna nepřejí, opak však může být pravdou. Na druhé straně barikády jsou totiž desetitisíce lidí, kteří ze dne na den přišli o možnost navštívit svoji oblíbenou kavárnu, zajít si na večeři do restaurace nebo si jednoduše nakoupit to, co zrovna potřebují. A právě v tento moment přichází chvíle pro podnikatele, kteří se namísto vypnutí pokladen a propadnutí panice, pokusí situaci přizpůsobit. Většina zboží je totiž vhodná i pro rozvoz a vy tak můžete téměř cokoliv přivést vašim zákazníkům až ke dveřím. Pomůže vám s tím např. nový neziskový projekt společnosti Dotykačkavyzvednisi.cz.

Jedná se o jednoduchou aplikaci, která umožní v celé České republice propojit podniky všeho druhu se zákazníky v jejich bezprostředním okolí. Mohou se do ní zaregistrovat nejen gastropodniky, ale i nejrůznější obchody a jednotlivci a zveřejnit svoji nabídku. Zákazníci si je snadno vyhledají na přehledné mapě, odkud si mohou rovnou objednat a rezervovat si přesný čas, kdy si vybrané jídlo nebo zboží přijdou vyzvednout nebo si vše nechají pohodlně dovést až domů. Vše je zcela zdarma a bez jakýchkoli provizí, navíc je služba maximálně uživatelsky přívětivá a otevřená všem (tedy nejen zákazníkům Dotykačky). Registrace je hotová za pár minut a služba může pomoci zejména těm, kteří byli nuceni své provozovny dočasně uzavřít. 

Věříme, že se situace brzy uklidní a vše se vrátí do normálu. Do té doby si vzájemně držme palce! Spolu to zvládneme.

Pokud hledáte spolehlivý pokladní systém, který je cenově dostupný, vyzkoušejte např. Dotykačku, která má v rámci skupiny Solitea více jak 25 000 aktivních uživatelů.

Nenašli jste odpověď na váš problém?

Tvořte s námi obsah tohoto portálu. Napište nám, jaké informace vám chybí. Naši odborníci se budou věnovat všem vašim dotazům.

 
Váš dotaz:
Váš e-mail*:
Pro účely zodpovězení Vašeho dotazu zpracováváme osobní údaje

* položku je nutno vyplnit