Zpětné storno chybných položek
Je mi 70 let a několikrát jsem se přehmátla a na stánku s ovocem odeslala položky 900 000 a 65 000. Přišla jsem na to až po měsíci a vystornovala to. Prosím, je to v pořádku?
Je mi 70 let a několikrát jsem se přehmátla a na stánku s ovocem odeslala položky 900 000 a 65 000. Přišla jsem na to až po měsíci a vystornovala to. Prosím, je to v pořádku?
Ano, tento postup je správný a je v pořádku. Storno účtenky je samozřejmě možné.
Vrací-li se evidovaná tržba nebo provádí-li se opravy tržby, která již byla odeslána do systému správce daně, postupuje se obdobně jako v případě evidování tržby – s tím rozdílem, že tato zadaná částka bude záporná (tj. mínusová položka).
Provedené storno není z technického hlediska vázáno na původně zaslanou datovou zprávu (resp. vydanou účtenku).
Pokud hledáte spolehlivý pokladní systém, který je cenově dostupný, vyzkoušejte např. Dotykačku, která má v rámci skupiny Solitea více jak 25 000 aktivních uživatelů.
Tvořte s námi obsah tohoto portálu. Napište nám, jaké informace vám chybí. Naši odborníci se budou věnovat všem vašim dotazům.